top of page

Prezentace, prezentace, prezentace

Prodat nebo pronajmout nemovitost na dobré adrese není velká věda.

Ale správně prezentovat nemovitost, která má nedostatky a není na té nejlepší adrese,

dokáže jen ten, kdo vidí, potenciál, který jiní nevidí.

 

To umíme my, to nás baví. Nacházet to přehlédnuté kouzlo.

Stejně jako se říká, že každá žena může být krásná,

to samé platí o nemovitostech - každá nemovitost má své kouzlo, na které stojí za to upozornit.

Můžete mít nemovitost na sebelepší adrese, pokud bude zanedbaná, nedostanete cenu, kterou žádáte.

Pokud se tedy vědomě nerozhodnete, že se spokojíte s almužnou.

A i v takovém případě stojí za to zamyslet se nad tím, že stačí opravdu málo a dostanete zásadně víc.

Trocha práce, lehký úklid, nebo jen vystěhování starého nábytku,

Vám může vydělat u prodeje i milion Kč.

U pronájmu pár tisíc měsíčně.

 

První dojmy

Zájemci netráví moc času důkladným prohlížením nabídek, mají totiž tolik na výběr, že i kdyby minuli dobrou nabídku,

najdou za pár minut stejně dobrou nebo lepší. Proto je opravdu důležité, co lidé vidí na fotografiích.

Nikdy nespoléhejte na to, že si někdo přečte popisek, odmyslí starou sedačku

nebo investuje čas, aby se zeptal, zdali jste ochotní ji odstěhovat.

Vy dost možná jste, ale zájemce už viděl na fotce starou sedačku a Vaši nabídku zavřel, protože ví,

že najde dalších 10 pěkných bytů bez staré sedačky. 

Je tedy zásadní, aby fotografie ukazovali opravdový potenciál nemovitosti a prezentace byla realistická.

 

Vy rozhodujete o tom, kdo bude bydlet ve Vaší nemovitosti

Pokud nabízíte byt ve špatném stavu, špinavý, s poničeným nábytkem, chybějícími žárovkami apod. nastavujete jistou úroveň bydlení.

Ukazujete, že Vám na bytě moc nezáleží a podle toho se Váš nájemník bude k bytu chovat.

Byt v takovém stavu neodradí jen ty, kterým nebude vadit v něm v tom stavu bydlet.

Je velká pravděpodobnost, že se takový nájemník bude k bytu chovat tak, že za pár let bude jeho stav ještě horší.

 

Uvést byt před nabízením do pořádku nemusí být nákladné a rozhodně se to vyplatí.

Nejen, že dostanete vyšší nájem, ale čistý udržovaný byt přiláká pečlivější nájemníky.

Z nabídky bude vidět Váš zájem a přiláká zájemce, kteří si pořádku a čistoty váží, a budou o byt lépe pečovat.

 

 

 

Jak na to?

Zavolejte, povězte nám o Vaší nemovitosti a uvidíme.

Ujasníme si zda chcete prodat nebo pronajmout,

podíváme se na lokalitu nemovitosti a její specifika,

profil cílového zákazníka,

Vaši představu o ceně a případné investici,

a najdeme způsob, jak nemovitost prezentovat co nejlépe v rámci Vašich možností.

bottom of page